Zamawianie i płatność


 

Jak mogę zamówić?

Możesz łatwo zamówić za pośrednictwem naszej platformy internetowej. Gdy znajdziesz potrzebny produkt, możesz dodać go do koszyka, zalogować się i przejrzeć proces zamawiania. Po przygotowaniu zamówienia otrzymasz przegląd zamówienia na swój e -mail. Historia zamówienia zostanie również zapisana na Twoim koncie.

Możesz również łatwo wykonać ponownie re -organ, klikając przycisk „Ponowne zamówienie” na jednym z wcześniej umieszczonych zamówień. Po kliknięciu przycisku „Ponowne zamówienie” koszyk otwiera się i możesz zmienić ilości lub produkty.

 

Jakie metody płatności mogę użyć?

Możesz użyć wszystkich głównych kart kredytowych.

 

Jakie są koszty dostawy?

Koszty dostawy zależą od wymagań wysyłki. Przed dokonaniem płatności możesz zobaczyć koszty wysyłki w pudełku.

 

Czy mogę anulować zamówienie?

Jeśli chcesz anulować zamówienie, zrób to jak najszybciej. Jeśli już przetworzyliśmy Twoje zamówienie, skontaktuj się z nami i zwróć produkt.

 

Czy mogę prześledzić moje zamówienie?

Po wysłaniu paczki wyślemy Ci kod śledzenia wysyłki.

 

Informacje o wysyłce


 

Czas wysyłki?

Czas dostawy zostanie potwierdzony w wyniku potwierdzenia zamówienia.

 

Koszty wysyłki?

Koszty wysyłki zależą od Twojej lokalizacji i produktów od zamówienia. Niektóre produkty powinny być wysyłane w suchym lodzie. Te przesyłki na sucho lodowe mają nieco wyższą opłatę za wysyłkę. Nasz sklep internetowy automatycznie pokazuje opłatę za wysyłkę i koszty wysyłki przy kasie.

 

ZMIEŃ ADRES WYSYŁKI?

Możesz łatwo zmienić swój adres dostawy na swoim koncie. Po prostu zaloguj się i kliknij „moje konto” i „edytuj”. Jeśli potrzebujesz, możesz również zmienić adres dostawy podczas kasy. Po prostu kliknij „Edytuj” pod „Adresem wysyłki”.