Warunki handlu towarami i usługami

Informacje biznesowe

Coolhair APS
Bækkeskovvej 9
2665 Vallensbæk Strand
Dania
E-mail:info@coolhair.dk

CVR: 43798189

Jak z nami działać

Aby dokonać zakupu Coolhair Jeśli przejdziesz przez 5 kroków.

  1. Znajdź potrzebne przedmioty i umieść je w koszyku, a następnie przejdź do pudełka.
  2. Wprowadź swoje dane osobowe
  3. Wybierz metodę wysyłki/płatności
  4. Zatwierdzić nasze warunki biznesu
  5. Sprawdź, czy wszystkie informacje są prawidłowe na stronie zbierania i zatwierdź zakup


pytania

Wszystkie pytania są e -maile na adres: info@coolhair.dk

Zapłata

Towary są wypłacane online kartą debetową, w której korzystamy z paska firmy płatniczej i otrzymujemy wyłącznie, Visa Dankort, MasterCard, Maestro, American Express. Oferujemy również płatność z transferem banku i finansowaniem Sparxpres - jeśli zakup zostanie anulowany, umowa o finansowaniu również będzie się skończyć. Oprócz ceny zakupu dodaje się wysyłkę, która może się różnić w zależności od kwoty handlowych towarów. Cena wysyłki jest wyraźnie określona w „krzywej”, w której możesz zobaczyć, na co robisz. Kwota zostanie podniesiona tylko na karcie, gdy przedmiot zostanie wysłany. Nie bierzemy opłat za kartę.

W przypadku przeniesienia banku nie jesteś chroniony przez program sprzeciwu.

Dostawa

Wysyłamy zamówienia w kolejności, w których otrzymują. Przedmioty zapasowe są wysyłane jak najszybciej. Typowy czas dostawy to 1-4 dni robocze. Wysyłamy nasze produkty z Holandii z GLS.

Otrzymanie towarów
Nasze towary są zwykle wysyłane jako list. Ale można również wysłać jako pakiet ubezpieczony z śledzeniem Track´n po otrzymaniu sprawdź element. Jeśli pakiet i/lub treść jest uszkodzona po jej otrzymaniu, zdecydowanie zalecamy zgłoszenie go na stronie Coolhair na poczcie info@coolhair.dk

Odwołanie właściwe
Jako konsument masz 14 dni prawa do wycofania się podczas zakupów z nami.

Termin anulowania wygasa 14 dni po dniu otrzymania przedmiotu lub zawarliśmy umowę na korzyść.

Korzyści
Jeśli chcesz uzyskać korzyść dostarczoną przed upływem terminu, możesz wyrazić swoją wyraźną zgodę na dostawę dostawy, a termin zatrzyma się, gdy świadczenie zostanie w pełni dostarczone.

W praktyce oznacza to, że termin anulowania wygasa, gdy świadczenie jest w pełni dostarczone.
Więc zachowujesz prawo do wycofania się podczas pracy lub dostawy.

Jeśli wyraziłeś zgodę na rozpoczęcie pracy lub dostawy, ale nadal chcesz skorzystać z prawa do wypłaty, musisz pamiętać, że pobramy rozsądną płatność za dostarczoną pracę.

Rzeczy
Jeśli zamówiłeś kilka różnych elementów w jednym zamówieniu, ale są one dostarczane indywidualnie, termin trwa od dnia, w którym otrzymasz ostatni przedmiot.

Jeśli zamówienie składa się z wielu stron lub części, termin anulowania wygasa 14 dni po dniu otrzymania ostatniej strony lub ostatniej części.

W przypadku umowy w sprawie regularnego dostarczania towarów w określonym okresie termin anulowania upływa 14 dni po dniu otrzymania pierwszego elementu.

Termin oznacza, że ​​masz 14 dni od paragonu, aby powiadomić nas, że cofniesz swój zakup. Możesz wysłać wiadomość e -mail do info@coolhair.dk Lub użyj standardowego formularza anulowania, który znajdziesz na dole warunków handlowych.

Nie możesz anulować zakupu, odmawiając otrzymania przedmiotu bez jednoczesnego powiadamiania nas.

Anulowanie części zakupu
Jeśli kupiłeś od nas kilka przedmiotów, masz możliwość zwrotu jednego lub więcej przedmiotów, nawet jeśli zostały one zakupione w jednej kolejności. Pamiętaj, że nie otrzymasz kosztów wysyłki, jeśli żałujesz części zakupu.

Wyprzedane przedmioty
Niedopasowane przedmioty mogą być „produktami”, które nie składają się z żadnej jednostki fizycznej i dlatego nie mogą być zapasowane w zapasach. Pozycje, które nie są w magazynie, mogą potrwać do 3 tygodni. Koszty wysyłki z naszego magazynu do Twojej witryny mogą być opłacone i oparte są na Twojej lokalizacji.

Powrót
Po powiadomieniu nas, że cofniesz swój zakup, masz 14 dni na odesłanie przedmiotu do nas.

Musisz sam zapłacić za pakiet i to ty jesteś odpowiedzialny, jeśli uszkodzenie nastąpi podczas transportu.

Produkt towarów
Jeśli chcesz wymienić swoje przedmioty, musisz wysłać wiadomość e-mail info@coolhair.dk Gdzie wyraźnie stwierdza, z czego chcesz wymieniać i do.

Klient jest odpowiedzialny za te koszty. Po otrzymaniu pozycji zwrotu i płatności wyślemy Ci nowy przedmiot.

Paragon
Paragon zakupu jest wysyłany na wprowadzony adres e -mail.

Warunek elementu po jego odesłaniu
Jeśli przedmiot stracił wartość i dzieje się tak, ponieważ użyłeś go w inny sposób niż to, co było potrzebne do określenia charakteru, nieruchomości i sposobu, w jaki działa, możesz odzyskać tylko część kwoty zakupu. Kwota, którą możesz odzyskać, zależy od wartości komercyjnej produktu, aw niektórych przypadkach może to oznaczać, że możesz odzyskać koszty wysyłki.

Zalecamy zwrócenie elementu w oryginalnym opakowaniu.

Jeśli brakuje oryginalnego opakowania, może to spowodować utratę upośledzenia przedmiotu.

Ofiary śmiertelne i proces zamawiania Coolhair

Czasami może się zdarzyć, że my Coolhair Nie mam pożądanego przedmiotu w naszym magazynie. W takich przypadkach postaramy się zamówić przedmiot z naszego zdalnego magazynu, co może spowodować nieco dłuższy czas dostawy wynoszący 1-2 tygodnie. Mogą jednak istnieć sytuacje, w których nie mamy ani przedmiotu we własnym magazynie, ani w zdalnej pamięci. W takich przypadkach zamówienie zostanie anulowane i upewniamy się, że zwrócimy Twoją płatność.

Może się również zdarzyć, że jedno zamówienie zawiera zarówno produkty, które mamy w magazynie, jak i produkty, których nie mamy w magazynie. W takich przypadkach mamy możliwość wysyłania produktów, które mamy w magazynie i zwrócić Ci zwrot za produkty, których nie możemy dostarczyć.

Spłata kwoty zakupu
Jeśli żałujesz umowy, odzyskasz pieniądze. Jeśli przedmiot jest upośledzony, odliczymy kwotę, za którą ponosisz odpowiedzialność.

Zwrócimy wszystkie płatności otrzymane od Ciebie, w tym koszty dostawy (nie dotyczy to dodatkowych kosztów dostawy w przypadkach, w których wybrałeś formę dostawy niż najtańsza forma standardowej dostawy), nie później niż 14 dni od dnia Otrzymaliśmy twoją wiadomość, że będziesz żałować umowy.

Odrzucimy pieniądze z tym samym sposobem płatności, którego użyłeś przy zakupie, chyba że uzgodniliśmy inaczej.

Możemy wstrzymać płatność, dopóki nie otrzymamy przedmiotu, chyba że wyślesz nam dokumentację o jej zwróceniu.

Przedmiot jest wysyłany do:
Coolhair APS
Bækkeskovvej 9
2665 Vallensbæk Strand
Dania

Otrzymujemy tylko pakiety wysyłane bezpośrednio na adres.

Możesz także anulować zakup, powiadamiając nas i przekazując go osobiście pod powyższym adresem przeciwko wcześniejszemu ustaleniu.

Skontaktuj się z prawem
Kiedy robisz zakupy z nami jako konsument, zasady ustawy o zakupie dotyczą towarów, ale nie usług. Oznacza to, że z reguły nie masz 2 lat prawa do skargi na usługi.

Jeśli nie jesteś zadowolony z korzyści, możesz oczywiście skontaktuj się z nami pod adresem info@coolhair.dk .

Przy zakupie towarów masz z drugiej strony prawo do skargi przez 24 miesiące. Skontaktuj się z nami przed wysłaniem elementu. Jeśli twoja skarga jest uzasadniona, oznacza to, że możesz naprawić, wymienić przedmiot, zwrot pieniędzy lub zniżkę w cenie, w zależności od konkretnej sytuacji.

Musisz reklamować się w „rozsądnym czasie” po odkryciu błędu. Jeśli reklamujesz w ciągu dwóch miesięcy od wykrycia błędu, skarga zawsze będzie terminowa.

Jeśli skarga jest uzasadniona, zwrócimy Twoje (rozsądne) koszty wysyłki. Przedmiot musi być zawsze zwracany w odpowiednim opakowaniu. Pamiętaj również, aby uzyskać paragon wysyłki, abyśmy mogli spłacić koszty wysyłki.

Przedmiot jest wysyłany do:
Coolhair APS
Bækkeskovvej 9
2665 Vallensbæk Strand
Dania

Otrzymujemy tylko pakiety wysyłane bezpośrednio na adres.

Po zwróceniu elementu należy dołączyć szczegółowy opis problemu.

Uskarżanie się
Jeśli jako konsument chcesz narzekać na zakup, skontaktuj się info@coolhair.dk . Jeśli nie znajdziemy rozwiązania, możesz wysłać skargę do:

Centrum skarg
Dom wzmianki
Tellboden 2
8800 VIBORG

www.naevneneshus.dk

Jeśli mieszkasz w innym kraju UE niż Dania, możesz złożyć skargę do portalu skargi Europejskiej Komisji Tutaj-http://ec.europa.eu/odr

Polityka danych osobowych
Potrzebujemy następujących informacji, kiedy robisz z nami zakupy:

Nazwa, adres, Tel. i adres e -mail.

Rejestrujemy i ujawniamy dane osobowe potrzebne do dostarczenia przedmiotu.

Dane osobowe są zarejestrowane w Coolhair APS i przechowywany przez pięć lat, po czym informacje są usunięte.

Współpracujemy również z wieloma innymi firmami, które przechowują i przetwarzają dane. Firmy przetwarzają tylko informacje w naszym imieniu i mogą nie wykorzystywać ich do własnych celów.

Współpracujemy tylko z procesorami danych w UE lub w krajach, które mogą dostarczyć Twoim informacji odpowiedniej ochrony.

Kontroler danych pod adresem Coolhair.

Masz prawo poinformować, jakie informacje o tobie przetwarzamy.
Jeśli uważasz, że informacje są niedokładne, masz prawo do ich poprawienia. W niektórych przypadkach mamy obowiązek usunąć Twoje dane osobowe, jeśli o to poprosisz. Może np. Bądź, jeśli twoje dane nie są już potrzebne w odniesieniu do celu, do którego powinniśmy je używać. Możesz również skontaktować się z nami, jeśli uważasz, że Twoje dane osobowe są przetwarzane z naruszeniem przepisów. Możesz napisać do nas pod adresem: info@coolhair.dk .

Bezpieczeństwo
Możesz bezpiecznie użyć karty debetowej nas w. Po wprowadzeniu informacji o adresie i karcie kredytowej dzieje się to w połączeniu zabezpieczonym SSL (Secure Socket Layer). Oznacza to, że informacje są szyfrowane, aby żadna nieautoryzowana osoba nie mogła je przeczytać. Tak długo, jak będziesz w trakcie wprowadzania informacji, płacenia i składania zamówienia, automatycznie będziesz w bezpiecznym połączeniu. Dlatego możesz bezpiecznie użyć swojej karty debetowej.

Zamówienie
NA Coolhair Czy możesz zamówić tylko elementy za pośrednictwem naszej strony internetowej. Jeśli masz zapytania dotyczące przedmiotów, których nie ma na stronie, skontaktuj się z nami.

Ciasteczka
Pliki cookie są używane do optymalizacji Witryny i jej funkcjonalności, dzięki czemu wizyta jest tak łatwa, jak to możliwe. W dowolnym momencie możesz usuwać pliki cookie z komputera. Jak zależy od Twojej przeglądarki.

Statystyka
Używamy statystyk dziennika Coolhair Co oznacza, że ​​system statystyki gromadzi informacje, które mogą dać statystyczne zdjęcie liczby odwiedzających, skąd pochodzą i gdzie na stronie jest porzucony itp. Statystyki dziennika są używane tylko do optymalizacji Coolhair.

Standardowy formularz wejścia
(Ten formularz jest zakończony i zwracany tylko wtedy, gdy zastosowano prawo do wycofania)

Do:

Coolhair APS
Bækkeskovvej 9
2665 Vallensbæk Strand
Dania
E-mail:info@coolhair.dk

Niniejszym informuję, że chcę zastosować prawo do wypłaty w związku z moją umową zakupu w sprawie następujących towarów/usług:

__________________________________________________________________________________

Zamówiono to: _______________________________ otrzymałem: _______________________________

Nazwa konsumenta:

______________________________________________________________________

Adres konsumenta:

___________________________________________________________________

Podpis konsumenta:

_________________________________________

Data: _________________

(Tylko wtedy, gdy zawartość formularza zostanie powiadomiona na papierze)

Warunki handlu są ostatnio aktualizowane10.05.2023