Przegląd

Nasza polityka spłaty i zwrotu trwają 14 dni. Jeśli od zakupu minęło 14 dni, nie możemy zaoferować Ci pełnego zwrotu pieniędzy lub wymiany.

Aby kwalifikować się do powrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, jak go otrzymałeś. Musi także być w oryginalnym opakowaniu.

Kilka rodzajów pozycji jest zwolnionych z zwrotu. Nie można zwrócić przedmiotów z psującą się, takimi jak jedzenie, kwiaty, gazety lub czasopisma. Nie akceptujemy też produktów, które są przedmiotami intymnymi lub higienicznymi, niebezpiecznymi materiałami lub palonymi płynami lub gazami.

Dodatkowe nieżyte przedmioty:

  • Karta podarunkowa
  • Oprogramowanie, które można pobrać
  • Niektóre przedmioty zdrowotne i higieny osobistej

Aby zakończyć zwrot, potrzebujemy potwierdzenia lub dowodu zakupu.

Nie wysyłaj zakupu z powrotem do producenta.

Istnieją pewne sytuacje, w których podaje się tylko częściowy zwrot:

  • Zarezerwuj z wyraźnymi śladami noszenia
  • Każdy przedmiot, który nie jest w pierwotnym stanie, jest uszkodzony lub pozbawiony części przyczyn, które nie są spowodowane naszymi błędami.
  • Każdy przedmiot zwrócony dłużej niż 14 dni po dostawie

Zwroty

Po otrzymaniu i sprawdzeniu twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e -mail, aby poinformować Cię, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu twojego zwrotu.

Jeśli zostaniesz zatwierdzony, twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu określonej liczby dni.

Opóźnione lub brakujące spłaty

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, musisz ponownie sprawdzić swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z firmą karty kredytowej, może minąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie oficjalnie opublikowany.

Następnie skontaktuj się z bankiem. Często istnieje pewien czas przetwarzania przed opublikowaniem zwrotu pieniędzy.

Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem info@coolhair.dk.

Wyprzedaż przedmiotów

Tylko pozycje w cenie zwykłej można zwrócić. Przedmioty sprzedaży nie można zwrócić.

Wymiana

Zastępujemy towary tylko wtedy, gdy są one wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail pod adresem info@coolhair.dk i wyślij swój przedmiot na:

Coolhair APS
Bækkeskovvej 9
2665 Vallensbæk Strand
Dania

Prezenty

Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent, kiedy został zakupiony i wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt na prezent na wartość zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu karta podarunkowa zostanie wysłana do Ciebie.

Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent przy zakupie lub dawca został wysłany do siebie, aby dać ci później, wyślemy zwrot do dawcy i dowiesz się twojego powrotu.

Zwrot wysyłki

Aby zwrócić swój produkt, wyślij swój produkt na:

Coolhair APS
Bækkeskovvej 9
2665 Vallensbæk Strand
Dania

Jesteś odpowiedzialny za płacenie za własne koszty wysyłki za zwrócenie przedmiotu. Kosztów wysyłki nie można zwrócić. Jeśli otrzymasz zwrot, koszt zwrotu zostanie odjęty od zwrotu.

W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas, w którym można dotrzeć, aby Twój wymieniony produkt może się zmieniać.

Jeśli zwrócisz droższe przedmioty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi frachtowej lub zakup ubezpieczenia od transportu. Nie gwarantujemy, że otrzymamy twój zwrócony przedmiot.

Potrzebuję pomocy?

Skontaktuj się z nami info@coolhair.dk W przypadku pytań dotyczących zwrotu i zwrotu.